Apoio ao Cliente - Setor da Banca : Castelo Branco

Apoio ao Cliente - Setor da Banca : Castelo Branco

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

Na Intelcia, player global de sucesso há 20 anos, asseguramos as condições para atrair, acolher e desenvolver o talento numa cultura de pertença, positiva, inspiradora de evolução contínua! Encontramo-nos com recrutamento em Castelo Branco! Função: - Receção de chamadas no Serviço de Apoio ao Cliente no Setor Bancário (atendimento via telefone). Perfil: - Capacidade de comunicação, argumentação e empatia; - Conhecimentos de informática (ótica do utilizador); - Sentido de responsabilidade e resistência ao stress. - Proatividade, dinamismo e assertividade. - Fluência em Inglês Oferta: - Contrato de Trabalho; - Vencimento Base + Subsídio de Alimentação + Subsídio de Férias e Natal; - Prémio de Desempenho. Horários Full-Time 2ª a domingo compreendido entre 08H-22H com duas folgas semanais Local de Trabalho: Castelo Branco Envie a candidatura à vaga de emprego, com o CV! #Intelcia #ProudtobeIN #WeDreamWeCareWeDo #BeGreatTogether #emprego#recrutamento#full#time#trabalho#oportunidade#vaga#candidatura#banca#resposta#Castelo#Branco#atendimento Os dados pessoais rececionados são analisados, nos termos aprovados pelo Regulamento Geral sobre a Proteção de Dados (RGPD) e destinam-se exclusivamente ao processo de Recrutamento e Seleção.

Localização

  • Castelo Branco, Portugal