Atendimento telefonico - 2ª a 6ª - Coimbra

Atendimento telefonico - 2ª a 6ª - Coimbra

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

Na Intelcia, player global de sucesso há 20 anos, asseguramos as condições para atrair, acolher e desenvolver o talento numa cultura de pertença, positiva, inspiradora de evolução contínua! Função: Assistente comercial na área de contact-center, apresentação de soluções comerciais no âmbito das telecomunicações. Competências: • Boa capacidade de comunicação; • Empatia; • Escuta ativa; • Gosto pelo trabalho em equipa; • Disponibilidade imediata. Oferta: • Formação remunerada; • Contrato de trabalho; • Vencimento Base + Subsídio de Alimentação + Subsídio de Férias e Natal; • Comissões • Seguro de Saúde; • Descontos comerciais; • Possibilidade de evolução e progressão de carreira. Horário: 12H00 - 21H00 (2ª - 6ª), folgas fins de semana e feriados. Local de trabalho: Coimbra #Intelcia #WeDreamWeCareWeDo #BeGreatTogether

Localização

  • Coimbra, Portugal