Atendimento telefónico - 2ª a 6ª em Coimbra

Atendimento telefónico - 2ª a 6ª em Coimbra

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

Com gosto pelo atendimento ao cliente, comunicação e resolução? A Intelcia tem a oferta de emprego certa para ti. Missão Realizar chamadas no sentido de ajudar actuais clientes a satisfazer as suas necessidades e criação de necessidade a potenciais clientes. Oferecemos: - Oportunidade em marca de sucesso, com bom ambiente de trabalho, tecnologia, boas práticas e perspetiva de estabilidade e evolução. - Formação Remunerada; - Contrato de Trabalho estável com Vencimento Base; - Subsídio de Alimentação + Subsídio de Férias e Natal; - Prémio mensal de Performance global (acima da média) + Comissões; - Seguro de Saúde. Procuramos: - Empatia e gosto por ajudar; - Capacidade de análise, raciocínio e detalhe; - Responsabilidade; - Disponibilidade imediata. Horários: Full-Time 12h-21h (2ª-6ª) Local do Emprego: Coimbra

Localização

  • Coimbra, Portugal
Contactar empresa