Call Center Outbound (Energias) - 2ª a 6ª - Lisboa

Call Center Outbound (Energias) - 2ª a 6ª - Lisboa

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

Na Intelcia, player global de sucesso há 20 anos, asseguramos as condições para atrair, acolher e desenvolver o talento numa cultura de pertença, positiva, inspiradora de evolução contínua! Função: Angariação de clientes empresariais na área das energias. Perfil: Gosto e capacidade pelo trabalho por objetivos Proatividade, organização e responsabilidade Boas competências de comunicação Empatia e orientação para o cliente Orientação para os objetivos Disponibilidade imediata Condições: Oportunidade de progressão Integração equipa sólida Contrato de Trabalho Vencimento base + subsídio de alimentação + subsídio de férias + subsídio de natal Bónus Performance Horário: 9h-18h de 2ª a 6ª #Wdream#Wecare#Wedo Os dados pessoais rececionados são analisados, nos termos aprovados pelo Regulamento Geral sobre a Proteção de Dados (RGPD) e destinam-se exclusivamente ao processo de Recrutamento e Seleção.

Localização

  • Lisboa, Portugal
Contactar empresa