Contact Center Área Saúde (Rotativo -24/7) - Lisboa

Contact Center Área Saúde (Rotativo -24/7) - Lisboa

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

Como “player” global de outsourcing, a Intelcia tem vindo a combinar talento, tecnologia e processos há 20 anos para oferecer um serviço e competências à medida dos padrões internacionais aos seus clientes em todo o mundo. Procuramos: Assistente de atendimento em Linha de Apoio ao Utente - Área da Saúde, para entrada imediata. Missão: - Receção de chamadas no serviço de apoio ao cliente (via telefone); - Esclarecimento de assuntos relacionados com a área da saúde; Perfil: - 12º Ano ou Frequência Universitária; - Capacidade de comunicação e empatia; - Conhecimentos de informática(ótica do utilizador); Oferta: - Contrato de Trabalho; - Vencimento Base + Subsídio de Alimentação + Subsídio de Férias e Natal; Horário: - Full-Time(40h) com horário de segunda a domingo 24/7 , e 2 folgas rotativas por semana Disponibilidade: Imediata (início 20/03/2024) Na INTELCIA, somos apaixonados pelo seu sucesso. #Intelcia #ProudtobeIN #WeDreamWeCareWeDo #BeGreatTogether

Localização

  • Lisboa, Portugal