Este anúncio já não se encontra disponível
Sugerimos que utilize as ferramentas de pesquisa para consultar outras oportunidades de acordo com o seu perfil.
Customer Excellence & Business Support Specialist
Descrição da Empresa
O Clan é a primeira solução de emprego 100% digital para candidatos e colaboradores, desenvolvida pela Multipessoal. Através do Clan, é possível realizar e acompanhar online todos os passos da jornada dos profissionais, de uma forma inovadora, acessível, cómoda e ágil. Junta-te a nós em clan.pt
Descrição da Função
O Clan é a primeira solução de emprego 100% digital para candidatos e colaboradores, desenvolvida pela Multipessoal. Agora podes fazer e acompanhar online todos os passos da tua jornada de emprego, de uma forma muito mais ágil, acessível e cómoda. Junta-te a nós em clan.pt Descrição We are hiring a Customer Excellence & Business Support Specialist for a multinational technological company. Responsabilidades - NPS Management: Reviews Improvement; - Ensure new product registration/deactivation and filters for all categories; - Budget Control (E-Store & Social Media & PR); - Product Offers; - Invoice creation; - Sales deduction Campaigns & Cash Back; - Ensure stock levels for CE (Stock-out, Pre-orders); - Back Orders Replenishment; - Managing customer complaints improving the customer experience. Requisitos - BSc in Marketing, Management or similar; - At least 2 years of experience in similar positions; - Fluency in Portuguese and English language is required; - Fluency Spanish will be prefereable; - Good knowledge of computer office tools; - Dynamic and organized,flexible to work effectively in different environments that will contactseveral departments and stakeholders; - Fast learner andefficient execute, challenging and creative mind-set, team worker andsupportive approach. Condições - Productivity bonus; - Integration in a dynamic team; - Participation in challenging projects; - Hybrid work.
Localização
- Oeiras, Portugal