Customer Service - Italian Market (M/F) - Lisboa
Descrição da Empresa
A EVOLVE presta serviços nas áreas de negócio do Trabalho Temporário, Recrutamento e Seleção, Formação, Consultoria, Outsourcing, Executive Search e Payroll. Atualmente, a EVOLVE, conta com uma ampla carteira de Clientes, nacionais e internacionais e com uma base de dados de Colaboradores, provenientes de diversos setores de atividade. Esta diversificação setorial, aliada a uma equipa de profissionais especializados no mercado dos Recursos Humanos, permite encontrar soluções adequadas aos desafios de cada Cliente, proporcionando-lhes vantagens competitivas, no domínio dos seus Recursos Humanos. A competência, a flexibilidade de resposta e um acompanhamento personalizado com cada Cliente, fazem da EVOLVE o seu Parceiro ideal na Gestão dos seus Recursos Humanos.
Descrição da Função
Are you looking for a new challenge in Customer Service for the Italian market? Evolve is recruiting for a prestigious client in the Digital Marketing sector with international dispersion and presenting B2B solutions. Would you like to join a company where its mission is to simplify the supplier search process for companies? If you have a passion for sales, are an energetic and motivated person, this challenge could be for you!
- Contact users who request a specific service (up to 48 hours);
- Understand the real needs of users;
- Confirm company details;
- Pass user contacts to suppliers.
Perfil
- Fluent/native in Italian;
- Fluent in Portugueses;
- Good communication skills;
- Customer and sales orientation.
Horário
Schedule: Monday to Friday, 8am to 5pm
Oferta
- Direct work contract with client;
- Competitive salary with bonuses;
- Work in a motivated and successful team;
- Benefits such as health insurance, discounts and vouchers, among others.
- Possibility of hybrid regime.
Localização
- Lisboa, Portugal