Full-Time Atendimento (m/f) : Coimbra

Full-Time Atendimento (m/f) : Coimbra

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 17 countries, across 48 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 30,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

A Intelcia, atualmente presente em 17 países e 48 sites, fornece aos clientes serviços globais e uma experiência multi-serviços, onshore e offshore, que respondem aos desafios da globalização, cobrindo toda a cadeia de valor de gestão de relacionamento com o cliente. Função: Atendimento ao cliente Descrição: Perfil/Requisitos: - Capacidade de gerar empatia e boa argumentação; - Atitude comercial e positiva; - Fluência e boa dicção; - Sentido de responsabilidade; - Manuseamento informático na óptica do utilizador. Oferta: - Full-Time de Seg. a Sex. 12h-21h; - Contrato de Trabalho com Remuneração base + Subsídios + Prémios atractivos; -Formação contínua. Local de trabalho: Coimbra Estamos à tua espera!

Localização

  • Coimbra, Portugal