Operador de Call Center – Funchal

Operador de Call Center – Funchal

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

A Intelcia está atualmente em processo de recrutamento de um Assistente de Call Center com o intuito de renegociação de tarifários a atuais clientes. Requisitos: * Boa capacidade de comunicação; * Empatia; * Atitude ambiciosa; * Gosto pelo trabalho em equipa; * Disponibilidade imediata. Oferta: * Formação remunerada (15h-22h); * Contrato de trabalho a termo incerto; * Prémios mensais de desempenho; * Seguro de Saúde; * Desconto colaborador; * Possibilidade de progressão de carreira. Horário: 18h-22h Local de trabalho: Funchal Os dados pessoais rececionados são analisados, nos termos aprovados pelo Regulamento Geral sobre a Proteção de Dados (RGPD) e destinam-se exclusivamente ao processo de Recrutamento e Seleção.

Horário

Part-Time: 18h-22h

Oferta

  • Cartão de Refeição
  • Seguro de Saúde
  • Desconto Colaborador

Localização

  • São Pedro, Portugal