Technical Support - Madrid

Technical Support - Madrid

Descrição da Empresa

A Movilges conta com mais de 30 anos de experiência no mercado Espanhol, especializada em Logística, Mobilidade e IT, oferece serviços de Consultoria, desenvolvimento de aplicações e manutenção de sistemas. Tal como o universo tecnológico, em constante evolução, também a Movilges pretende evoluir, aumentando a sua presença em Portugal, não só prestando os melhores serviços a parceiros e clientes, bem como oferecendo as melhores condições, benefícios e oportunidades de crescimento profissional para toda a sua equipa. Em Portugal estamos presentes em diferentes setores, tais como, tecnologia, saúde, administração pública, energia, serviços, banca e seguros.

Descrição da Função

We are recruiting a Technical Support (m/f) to strengthen our team in Madrid on-site. What we are looking for: - Experience in technical support to end users, troubleshooting and resolving problems related to Microsoft software and systems, including the Windows operating system, Office 365 and other Microsoft applications; - Experience in installing, configuring and updating hardware and software; - Experience in diagnosing and resolving network connectivity problems, including TCP/IP, DNS and VPN; - Experience providing training and guidance to end users on best practices for using Microsoft software and tools; - Experience documenting support activities, problems and resolutions in the helpdesk system.

Oferta

  • On-site working regime;
  • Participation in projects with innovative technologies and an international dimension;
  • Dynamic working environment;
  • Continuous on-the-job training;
  • Remuneration commensurate with proven experience.

Localização

  • Madrid, Espanha
Contactar empresa