Customer Service Representative (m/f)- Oeiras

Customer Service Representative (m/f)- Oeiras

Descrição da Empresa

Continua a tentar encontrar o emprego de sonho? Não consegue decidir o que quer fazer? Não tem tempo para uma carreira a tempo inteiro? A Manpower pode ajudá-lo. Na Manpower, fazemos muito mais do que simplesmente dar emprego. Damos oportunidades de carreira com a flexibilidade de combinar praticamente qualquer estilo de vida. O nosso ponto de partida é: atribuir-lhe tarefas onde pode ser bem sucedido, e que lhe dão a oportunidade de adquirir experiência profissional valiosa em empresas nacionais reconhecidas e de todas as dimensões. A Manpower oferece grandes oportunidades de emprego em empresas de renome, um conjunto abrangente de benefícios, horários flexíveis, segurança gratuita on-line e treino das suas capacidades. Damos-lhe oportunidades de qualidade para o seu futuro… e para a sua vida.

Descrição da Função

A Manpower encontra-se a recrutar Customer Service Representative (m/f) para prestigiado cliente situado em Oeiras. DUTIES AND RESPONSABILITIES: Inputs orders received from internal and external customers; Process sales invoicing in accordance with established procedures and standards; Handles internal and external customer inquiries, claims and complaints; Provides updates to customers on order status and/or problem resolutions; Maintains and organizes log of calls, query details and responses; Liaising with customers, ensuring constant focus on meeting the required service level; Validates claims for credits and manages returned goods administration and credits to customer accounts; Arranges stock checks for missing or over delivered stock; Provides reports and handles non-routine and difficult inquiries across multiple functional areas (credits/debits, customer account management, supply chain, transportation); Constantly review working processes with carriers and transport companies to ensure best practices; Maintains and organizes log of calls, query details and responses. QUALIFICATIONS: Possess a recognized general educational qualification; Excellent written and verbal communication skills; Previous experience as Customer Service Clerk in Shipping and Logistics; Methodical and able to demonstrate an understanding of basic accounting; Good knowledge of Microsoft office tools; Good SAP knowledge (preferable); Problem solving and ability to engage critical thinking; Customer and results oriented; Strong analytical skills; Good level of english. Hybrid regime - 2 days at home and 3 at the office schedule: 9h00/17h30

Localização

  • Oeiras, Portugal
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