Supervisor de Equipa 2ª a 6ª- Lisboa

Supervisor de Equipa 2ª a 6ª- Lisboa

Descrição da Empresa

We are a major player in Customer Service Outsourcing. Present in 18 countries, across 88 sites, we provide a global onshore and offshore service that meets the challenges of globalization and a multi-service expertise, covering the entire customer relationship management value chain. For 20 years, we have been supporting prestigious local and international clients, operating in multiple sectors and industries, in the value creation and the optimization of the customer experience, with a unique operational excellence approach. For this, we rely on the expertise of our 40,000 passionate employees committed to a continuous quality of service, our proximity and agility, and our entrepreneurial spirit. Our corporate culture, founded on a values oriented management and a human DNA, integrates a strong social dimension which guarantees the durability of our activities.

Descrição da Função

Na Intelcia, player global de sucesso há 20 anos, asseguramos as condições para atrair, acolher e desenvolver o talento numa cultura de pertença, positiva, inspiradora de evolução contínua! Estamos à procura de Team Leader – Contact Center. A Intelcia Portugal tem uma oportunidade para ti! A tua função Experiência em Gestão de equipas Capacidade de motivar e direcionar a equipa para concretização de resultados O que esperamos de ti Responsabilidade pela gestão diária da sua equipa Análise do desempenho dos agentes e do feedback dos clientes para identificar e implementar as ações necessárias Análise de resultados com elaboração de reports, tendo em conta o desempenho da equipa e os objetivos da mesma O que temos para ti Horário de 2ª a 6ª (09h00-18h00) Local de trabalho: Lisboa Contrato de trabalho de continuidade Ordenado fixo + subsídio de férias e Natal + prémio Na INTELCIA, somos apaixonados pelo seu sucesso.

Localização

  • Lisboa, Portugal